Pomagamy modernizować
placówki medyczne
Dostęp do treści jest możliwy wyłącznie dla osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzący obrót wyrobami medycznymi. Jeśli jesteś profesjonalistą, kliknij przycisk "Zostaje na stronie", aby zapoznać się z treścią strony.
Mamy odpowiedzi (cóż, w większości przypadków!) Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące naszego asortymentu. Zachęcamy również do zapoznania się z naszymi social media (Facebook, Youtube). Jeśli nadal nie możesz znaleźć odpowiedzi, której szukasz, po prostu skontaktuj się z nami!
Kontakt
Odp: W większości przypadków posiadamy towar na stanie magazynowym, w przypadku sprzętu na zamówienie terminy mogą wynosić od kilku dni do kilku tygodni. Zachęcamy do rejestracji na naszej stronie internetowej - zarejestrowani użytkownicy mają podgląd terminów realizacji na poszczególne produkty.
Odp. Oczywiście, jest możliwość uzyskania rabatu na zamawiany sprzęt. Wysokość rabatów jest uzależniona od rodzaju towaru, wielkości zamówienia oraz naszej dotychczasowej współpracy z Państwem.
Odp. Koszt dostawy towaru jest uzależniony od kilku czynników, min od wielkości zamówienia, wagi przesyłki, odległości. Każdorazowo szacujemy koszt transportu podczas przygotowywania zindywidualizowanych wycen dla Państwa.
Odp. Uzależnione jest to od wagi i gabarytów dostarczanego sprzętu. W przypadku sprzętu o dużych gabarytach lub wadze będzie potrzebna pomoc zorganizowana przez odbiorcę.
Odp. Szkolenie z dostarczanego sprzętu to nasza standardowa praktyka. Zwykle realizowane jest przy dostawie.
Odp. Oferujemy standardowo 24 miesięczną gwarancję na proponowany sprzęt. Jest możliwość uzyskania dłuższego terminu (nawet do 60 miesięcy) ale wymaga to odrębnej wyceny.
Odp. W ramach gwarancji oferujemy bezpłatne przeglądy dostarczanego sprzętu.
Odp. Jest to uzależnione od rodzaju uszkodzenia, rodzaju wymaganych części zamiennych. Większość naszego sprzętu jest produkowana poza granicami Polski więc tutaj ograniczeni jesteśmy szybkością przesyłek, ale staramy się przeprowadzić je tak szybko jak to możliwe.
Odp. Lista naszych realizacji jest bardzo obszerna. Zachęcamy do zapoznania się naszymi realizacjami prezentowanymi na stronie. W przypadku niestandardowego lub niszowego produktu możemy przedstawić taką listę na życzenie klienta.
Odp. Część z naszego sprzętu jest możliwa do obejrzenia, przetestowania w naszym magazynie lub showroomie w Zabrzu. Na życzenie klienta możemy wskazać listę geograficznie niedalekich lokalizacji gdzie można zobaczyć dostarczany przez nas sprzęt bezpośrednio u użytkownika.
Odp. W ramach przygotowywania wyceny, załączamy dokładne specyfikacje produktów, ew. na życzenie klienta możemy sprawdzić i porównać czy oferowane produkty zgadzają się z poszukiwanymi.
Odp. Każdorazowo do każdej wyceny dołączamy karty katalogowe oferowanych produktów.
Odp. jest to kwestia dostępnych terminów oraz odległości. Prosimy o kontakt, postaramy się zaproponować termin na spotkanie dogodny dla obu stron.
Odp. Zachęcamy do zarejestrowania się na naszej stronie. Zarejestrowani użytkownicy widzą dostępność, czas oczekiwania oraz ceny produktów.
Odp. Nasz główny serwis zlokalizowany jest w siedzibie firmy w Zabrzu. Dojeżdzamy na serwisy lub organizujemy odbiory sprzętu celem naprawy w naszej siedzibie. Dodatkowo współpracujemy z firmami i serwisami technicznymi na terenie całej Polski.