Dostęp do treści jest możliwy wyłącznie dla osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzący obrót wyrobami medycznymi. Jeśli jesteś profesjonalistą, kliknij przycisk "Zostaje na stronie", aby zapoznać się z treścią strony.
Różne formy współpracy
Zgłaszaj jednorazowe usterki, korzystaj z cyklicznych przeglądów okresowych, podpisz stałe umowy serwisowe.
Przyjmowanie zgłoszeń przez 365 dni
Używaj zakładki “kontakt” przez cały rok. Opisz w mailu swój problem. Skontaktuj się telefonicznie w godzinach pracy biura.
Szkolenie z zakresu obsługi
Dowiedz się jak bezpiecznie korzystać ze sprzętu i na co zwracać uwagę podczas eksploatacji.
.Fachowe doradztwo
Poznaj naszych pracowników i wykorzystaj ich wiedzę. Dowiedz się jak należycie posługiwać się sprzętem, gdzie znaleźć części i materiały eksploatacyjne, jak uzyskać pomoc w przypadku awarii.
Wycena i przybliżony czas naprawy
Skontaktuj się z nami, przedstaw swój problem i uzyskaj szczegółowe informacje na temat kosztów naprawy i czasu potrzebnego na usunięcie usterki.
Wsparcie przed i po zakupie
Uzyskaj dokładne informacje na temat sprzętu, który chcesz zakupić. Miej dostęp do fachowej obsługi zarówno w trakcie, jak i po upływie okresu gwarancji.
Pewność i bezpieczeństwo
Zadbaj o swoją placówkę i bezpieczeństwo pacjentów i personelu. Skorzystaj z oferty profesjonalnego serwisu sprzętu oraz szkoleń produktowych.
Systematyczna komunikacja
Otrzymuj wycenę i informacje na temat czasu naprawy przez cały rok. Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia, uzyskaj niezbędną wiedzę i profesjonalne porady.
Program KOS-BAR zakłada całościowe, kompleksowe podejście do leczenia pacjenta.
1Omówienie kwestii chirurgicznego leczenia otyłości według rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 12 października 2018 r.
1Halina Śmieja, pielęgniarka oddziałowa w Szpitalu nr 2 w Bytomiu.
1Marzena Seledyn, pielęgniarka oddziałowa w Szpitalu powiatowym w Szczytnie.
1Świadczymy profesjonalne usługi serwisu sprzętu medycznego. Naprawiamy sprzęt zarówno swoim dotychczasowym klientom w czasie i po okresie gwarancji, jak i nowym klientom posiadającym wyposażenie niezakupione u nas.
Dowiedz się więcej