Pomagamy modernizować
placówki medyczne
Dostęp do treści jest możliwy wyłącznie dla osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzący obrót wyrobami medycznymi. Jeśli jesteś profesjonalistą, kliknij przycisk "Zostaje na stronie", aby zapoznać się z treścią strony.
Różne formy współpracy
Zgłaszaj jednorazowe usterki, korzystaj z cyklicznych przeglądów okresowych, podpisz stałe umowy serwisowe.
Przyjmowanie zgłoszeń przez 365 dni
Używaj zakładki “kontakt” przez cały rok. Opisz w mailu swój problem. Skontaktuj się telefonicznie w godzinach pracy biura.
Szkolenie z zakresu obsługi
Dowiedz się jak bezpiecznie korzystać ze sprzętu i na co zwracać uwagę podczas eksploatacji.
.Fachowe doradztwo
Poznaj naszych pracowników i wykorzystaj ich wiedzę. Dowiedz się jak należycie posługiwać się sprzętem, gdzie znaleźć części i materiały eksploatacyjne, jak uzyskać pomoc w przypadku awarii.
Wycena i przybliżony czas naprawy
Skontaktuj się z nami, przedstaw swój problem i uzyskaj szczegółowe informacje na temat kosztów naprawy i czasu potrzebnego na usunięcie usterki.
Wsparcie przed i po zakupie
Uzyskaj dokładne informacje na temat sprzętu, który chcesz zakupić. Miej dostęp do fachowej obsługi zarówno w trakcie, jak i po upływie okresu gwarancji.
Pewność i bezpieczeństwo
Zadbaj o swoją placówkę i bezpieczeństwo pacjentów i personelu. Skorzystaj z oferty profesjonalnego serwisu sprzętu oraz szkoleń produktowych.
Systematyczna komunikacja
Otrzymuj wycenę i informacje na temat czasu naprawy przez cały rok. Skorzystaj z wieloletniego doświadczenia, uzyskaj niezbędną wiedzę i profesjonalne porady.
Program KOS-BAR zakłada całościowe, kompleksowe podejście do leczenia pacjenta.
1Omówienie kwestii chirurgicznego leczenia otyłości według rozporządzenia ministra zdrowia z dnia 12 października 2018 r.
1Halina Śmieja, pielęgniarka oddziałowa w Szpitalu nr 2 w Bytomiu.
1Marzena Seledyn, pielęgniarka oddziałowa w Szpitalu powiatowym w Szczytnie.
1Świadczymy profesjonalne usługi serwisu sprzętu medycznego. Naprawiamy sprzęt zarówno swoim dotychczasowym klientom w czasie i po okresie gwarancji, jak i nowym klientom posiadającym wyposażenie niezakupione u nas.
Dowiedz się więcej