Pomagamy modernizować
placówki medyczne
Dostęp do treści jest możliwy wyłącznie dla osób wykonujących zawód medyczny lub prowadzący obrót wyrobami medycznymi. Jeśli jesteś profesjonalistą, kliknij przycisk "Zostaje na stronie", aby zapoznać się z treścią strony.
W grudniu 2020 roku Starostwo Powiatowe w Będzinie zakupiło od nas 4 bramki do pomiaru temperatury. Postanowiliśmy porozmawiać na temat ich wykorzystywania z Patrykiem Trybulcem – Naczelnikiem Wydziału Zdrowia i Organizacji Pozarządowych. Dowiedzieliśmy się, że połowa bramek została zainstalowana w budynkach Starostwa Powiatowego, a pozostałe, w ramach użyczenia, trafiły do podległego szpitala.
Okazało się, że bramki nie tylko mierzą temperaturę ciała osób wchodzących. Pan Patryk Trybulec wskazał, że pomagają one w kontroli dostępu oraz zapanowania nad kolejką, która ustawia się przed urzędem – zwłaszcza przy wydziale komunikacji oraz geodezji, gdzie petentów jest sporo. Zwrócił także uwagę, iż odciążają personel, który do tej pory ręcznie mierzył temperaturę zwykłym termometrem, narażając się tym samym na bliski kontakt z drugą osobą. Obecnie praca została znacznie usprawniona.
Zapytaliśmy naczelnika, czy zastosowanie bramek temperaturowych nie zwiększa kolejek i nie spowalnia pracy. W odpowiedzi usłyszeliśmy, iż urządzenie udało się ustawić w miejscu kontroli dostępu dla klientów urzędu i też pracowników. Pan naczelnik potwierdził, że działa to bardzo sprawnie, pracownik podchodzi, przykłada dłoń i przechodzi dalej. Portier, czy osoba kontrolująca obserwuje procedurę z daleka, a wcześniej musiała podchodzić indywidualnie do każdego petenta. Było to na pewno bardziej uciążliwe.
Zapytaliśmy także, czy wystąpiły jakieś trudności podczas uruchamiania urządzenia oraz poprosiliśmy opinię o produkcie. Naczelnik poinformował jedynie o tymczasowym problemie z doprowadzeniem prądu podczas instalacji. Wskazał, iż warto byłoby wprowadzić możliwość obracania wyświetlacza, co mogłoby jeszcze bardziej usprawnić użytkowanie. Na koniec zaznaczył, że bramka cały czas działa pełniąc funkcję prewencyjną i odciąża personel.
Notujemy wszelkie uwagi i sugestie naszych klientów. Pomaga nam to udoskonalać produkty oraz przyczynia się do lepszego dopasowania do oczekiwań naszych partnerów.